Neem contact op

Wat is Yahoo! Adverteren?

Yahoo! Search Marketing was voorheen bekend als Overture. Het was het eerste bedrijf dat pay-per-click adverteren mogelijk maakte. In 2003 werd Overture overgenomen door Yahoo! en werd het advertentienetwerk geleidelijk uitgebreid. In Nederland bestaat dit netwerk uit onder andere Yahoo.nl, Bing.com, Vinden.nl, Msn.nl en GoudenGids.nl.

Voordelen van Yahoo! adverteren

Yahoo! adverteren werkt met alle andere zoekbronnen buiten Google. Door ook in Yahoo! te adverteren kunt u ervoor zorgen dat er nog meer potentiële klanten uw website kunnen vinden. Een bijkomend voordeel is dat de gemiddelde kosten per klik (CPC) in het Yahoo! netwerk een stuk lager liggen dan bij Google AdWords. Dit komt doordat de concurrentie op het Yahoo! netwerk veel lager is dan op Google AdWords.

Yahoo adverteren en Internetiq

 

Internetiq verzorgt complete Yahoo! internet marketing campagnes met voor u relevante zoekwoorden. In samenspraak met u zetten wij zoekwoorden en advertenties op die aansluiten op uw website/doelstelling. Wij stellen onszelf als doel om zo veel mogelijk rendement voor u te behalen. Uiteraard hoort hier een duidelijke rapportage over de resultaten bij.

Voor wie is Yahoo Search Marketing adverteren geschikt?

Gezien het feit dat Google in Nederland verreweg de meest gebruikte zoekmachine is, is adverteren via Yahoo vooral interessant voor bedrijven die internationaal hun doelgroep willen bereiken. Internationaal gezien heeft het Yahoo netwerk een groter marktaandeel dan in Nederland. Vooral in landen als Duitsland, Verenigde Staten en Groot Brittannië is zoekmachine adverteren via het Yahoo Search Marketing netwerk erg aantrekkelijk.

Heeft u interesse in Yahoo Search Marketing adverteren?

Neemt u dan contact met ons op en een van onze adviseurs bespreekt de mogelijkheden met u.